Debate Forum - Psychopedagogical Assessment and Intervention

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

0

Apresentação.

Olá! E com grande prazer e satisfação que venho me apresentar! Me chamo Raiane Stefani Oliveira , mas todos me chamam de Ráh. Sou Brasileira, sou professora em Pedagogia, Ciências da religião, Artes, Educação Especial e Gestão Escolar! Atualmente iniciei mestrado em Educação. Me identifico muito na área infantil e fundamental, no momento atuo na função de professor de Educação Especial e Educadora(ahh esse mundo me encanta, e um luxo para mim atuar nessa área).

Acredito que esta oportunidade  favorecerá  o intercâmbio de ideias e boas práticas no campo da Educação, creio que esta fase será enriquecedor para todos.

Agradeço e parabenizo a todos que contribui de forma direta ou indireta para minha formação. Gratidão!    

Raiane!

Discard

Your Answer

Please try to give a substantial answer. If you wanted to comment on the question or answer, just use the commenting tool. Please remember that you can always revise your answers - no need to answer the same question twice. Also, please don't forget to vote - it really helps to select the best questions and answers!